Μετάβαση στο περιεχόμενο

Του Έκτου ή του Eβδόμου αιώνος

Από Βικιθήκη
Του Έκτου ή του Eβδόμου αιώνος
Συγγραφέας:
Από τα ατελή ποιήματα του Καβάφη. Γραμμένο το 1927.


Είν’ ενδιαφέρουσα πολύ και συγκινητική
η Αλεξάνδρεια του έκτου αιώνος, ή του εβδόμου στες αρχές
πριν έλθει ο κραταιός Αραβισμός.
Ελληνικά ομιλεί ακόμη, επισήμως‧
ίσως χωρίς πολλήν ζωντάνια, πλην, ως κόσμιον,
την γλώσσα μας ακόμη ομιλεί.
Από το Ελληνικόν μοιραίως θα σβυσθεί‧
μ’ ακόμη εντός αυτού βαστιέται όσο μπορεί.
Δεν είν’ αφύσικον αν έτσι αισθηματικά
την εποχή της ατενίσομεν αυτήν,
εμείς που τώρα ξαναφέραμεν
ελληνική λαλιά στο έδαφός της.